Prejsť na obsah

Michal Šimečka: Celý kolotoč vládnej krízy sa začne odznova

139 dní trvala táto vládna kríza. Presne toľko dní ľudia sledovali naťahovanie sa a kupčenie s vládnymi postami medzi koaličnými stranami a ich rôznymi rebelmi ako sú Huliakovci a Migaľovci. „Za tú dobu Ficov zlepenec pre ľudí nespravil absolútne nič,“ poznamenal predseda Progresívneho Slovenska Michal Šimečka. „Nešlo pritom o žiaden ideový soboj, ani spor o

139 dní trvala táto vládna kríza. Presne toľko dní ľudia sledovali naťahovanie sa a kupčenie s vládnymi postami medzi koaličnými stranami a ich rôznymi rebelmi ako sú Huliakovci a Migaľovci. „Za tú dobu Ficov zlepenec pre ľudí nespravil absolútne nič,“ poznamenal predseda Progresívneho Slovenska Michal Šimečka.

„Nešlo pritom o žiaden ideový soboj, ani spor o to, čo spravia pre ľudí a ako im pomôžu. Išlo len o to, kto dostane aký flek. Predstavitelia tejto vládnej koalície sa nezaujímajú o ľudí, zaujímajú sa len o seba. Dnes uzavreli pakt, ktorý vydrží len dovtedy, kým sa za pár týždňov nenájde ďalší hladný krk. A celý kolotoč sa začne odznova,“ vyhlásil.

„Vidí to stále viac ľudí a našou úlohou je to pripomínať aj ďalším. Táto vláda slúži iba sebe. Ľudí necháva trpieť zbabranou konsolidáciou a ďalšou vlnou zdražovania kvôli transakčnej dani,“ dodal.

Zdielať
FacebookTwitterLinkedInEmailCopy LinkShare

Podobné články

Ivan Korčok: Robert Fico je pre Ukrajincov Putinov hovorca

05. septembra

Premiérovi trvalo dva roky, kým pochopil, že sa musí stretnúť s prezidentom Zelenským, lebo Slovensku škodí, keď ignoruje prezidenta susednej krajiny, ktorá sa bráni ruskej agresii. No...

Zachránili sme 200 miliónov pre samosprávy, ktoré im chcela Ficova vláda zobrať

05. septembra

Kým Robert Fico robí v zahraničí hanbu, my pracujeme pre ľudí na Slovensku. Naša europoslankyňa Ľubica Karvašová zachránila 200-miliónov EUR pre slovenské samosprávy, ktoré im Ficova...

Kým českí dopravcovia oznamujú nové projekty, ZSSK sa chváli, že im „nezhorel vlak“

04. septembra

Je najvyšší čas prestať sa uspokojovať s tým, čo je inde samozrejmosťou, a začať riešiť reálne výzvy železničnej dopravy - od investičného dlhu cez modernizáciu tratí až po...

FacebookTwitterLinkedInEmailCopy LinkShare