posielam Vám stanovisko Progresívneho Slovenska: „Generálny prokurátor si nenašiel čas vysvetliť verejnosti, prečo posadil elitných prokurátorov z ÚŠP na úradnícke miesta. Našiel si však čas na zrušenie obvinenia bývalého riaditeľa SIS Vladimíra Pčolinskeho a riaditeľa NBÚ Romana Konečného. Ako inak, cez paragraf 363. Pravdepodobne tým znemožnil vyšetrenie kauzy Rozuzlenie a stíhanie zločineckej skupiny, ktorá mala
posielam Vám stanovisko Progresívneho Slovenska:
„Generálny prokurátor si nenašiel čas vysvetliť verejnosti, prečo posadil elitných prokurátorov z ÚŠP na úradnícke miesta. Našiel si však čas na zrušenie obvinenia bývalého riaditeľa SIS Vladimíra Pčolinskeho a riaditeľa NBÚ Romana Konečného. Ako inak, cez paragraf 363.
Pravdepodobne tým znemožnil vyšetrenie kauzy Rozuzlenie a stíhanie zločineckej skupiny, ktorá mala mariť vyšetrovania veľkých korupčných káuz. Maroš Žilinka tak opäť úraduje v prospech mocných ľudí. A vládnej koalícii tento stav očividne vyhovuje.
Na februárovej schôdzi parlamentu neprešiel náš návrh na zmenu paragrafu 363, ani návrh, ktorý by umožnil tretine poslancov a poslankýň NR SR podať na generálneho prokurátora disciplinárny návrh. Ale my sa nevzdáme. Generálny prokurátor si nemôže robiť, čo sa mu zachce.“
Podobné články

Ivan Korčok: Robert Fico je pre Ukrajincov Putinov hovorca
05. septembra
Premiérovi trvalo dva roky, kým pochopil, že sa musí stretnúť s prezidentom Zelenským, lebo Slovensku škodí, keď ignoruje prezidenta susednej krajiny, ktorá sa bráni ruskej agresii. No...

Zachránili sme 200 miliónov pre samosprávy, ktoré im chcela Ficova vláda zobrať
05. septembra
Kým Robert Fico robí v zahraničí hanbu, my pracujeme pre ľudí na Slovensku. Naša europoslankyňa Ľubica Karvašová zachránila 200-miliónov EUR pre slovenské samosprávy, ktoré im Ficova...

Kým českí dopravcovia oznamujú nové projekty, ZSSK sa chváli, že im „nezhorel vlak“
04. septembra
Je najvyšší čas prestať sa uspokojovať s tým, čo je inde samozrejmosťou, a začať riešiť reálne výzvy železničnej dopravy - od investičného dlhu cez modernizáciu tratí až po...